söndag 30 mars 2014

Ett gott skratt förlänger livet !

Å det blev det många av igår kan jag säga !:)
6 tjejer och en bög, kan det bli roligare !!!

Startade med en fördrink hos min Anna ! Första gången jag såg deras nya lägenhet också ! Super mysig och dom verkar trivas jätte bra !
Efter det tog vi taxi ner på stan för mat på Forno Romano, och jag behöver nog inte ens berätta vad jag åt, det kan nog dom flesta som läser här gissa !? Hihi :) super gott som vanligt och spräng mätt också som vanligt !!!

Fortsatte till terassen för en drink, drack en superb mojito och Anna å jag tröck choklad som vi hade köpt med oss hehe ! När vi väl börjat äta finns det liksom ingen hejd, där är vi såå lika jag och min älskade vän !;)

Avslutade kvällen med VIP bord på flustret, drack skumpa och dansade fram till ett sen orkade denna tanten inte mer så jag tog bussen hem till min älskade man och älskade säng !:)

Jag tycker verkligen inte det är så kul att gå ut längre... Skumt folk, trångt och bara dunka dunka musik ! Ja jag låter som en pensionär men jag uppskattar mycket mer en trevlig middag med god mat och gott dricka tillsammans med mina vänner eller med min man !

Idag har ungarnas farfar varit här och hälsat på ! Han och hans sambo har varit på gran canaria så dom hade lite presenter till kära barnbarnen !:)

T är på innebandy men när han kommer hem blir det hemmagjord viktväktar pizza ! Smaskens :)

Kram A










1 kommentar:

  1. Vad innehåller viktväktarpizza och hur många points är det?

    SvaraRadera