måndag 17 mars 2014

Fjärilar i massor !

Hej på er !

Hoppas ni haft en fin måndag trots SKIT väder ! Fy vad jag hatar dessa väder bakslag, vill bara krypa tillbaka i sängen och dra täcket över huvudet !

Nu på kvällen var jag och kidzen upp en sväng till lgh och mannen som jag knappt ser röken av just nu. Han verkligen sliter som ett djur för att få allt klart till flytten ! Han ska få något riktigt fint av mig när vi är klara med allt !:)

Även min kusin och hennes kille var upp en sväng, jonte ska hjälpa oss att lägga klinkers i hallen och kakla i köket då han är plattsättare !:)

Tog med vidars förvarings pall/bänk med massa leksaker till nya lyan så barnen skulle ha något att roa sig med medans vi jobbade, å gud så dom röjde och hade kul ! Tror verkligen vi kommer trivas såå bra allihopa !:)

T har tapetserat hela dagen han är faktiskt fortfarande där stackarn ! Men livias rum är helt klart nu också och hon blev super nöjd med sina tapeter, matchade perfekt med det gråa golvet :) är så nöjd med alla val av tapeter och inredning ! Kommer bli himmelskt att få bo där !;)

Nu ska jag läsa lite av min nya bok. Andra andningen av Sofie Sarenbrant ! Tycker hon skriver riktigt bra, har läst två till av hennes böcker ! Man blir fast direkt och det är svårt att lägga ifrån sig boken ! Som det ska vara när man läser :)

Blir inte mycket till outfits just nu, slit och släng kläder är vad som sitter på min kropp för tillfället !;)

Hörs imorgon !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar