torsdag 13 mars 2014

Tidig morgon = kaffe !

God morgon !

Här har vi varit vakna sen sju, vet att det är normal tid för folk som jobbar men för mig som är mammaledig och van att gå upp vid minst åtta var vääldigt trött !;)

Men en kaffe fick mig att piggna till !

T har åkt till lägenheten för att börja jobba, själv har jag just lagt Vidar för hand nap. Men jag tänkte inte ligga på latsidan utan tänkte börja måla ett ek vinställ som vi fyndat på loppis, det ska bli samma svarta färg som skänken !:) skönt att kunna stå på altan och måla i solen !:)

Frukosten imorse bestod av smoothie och 3 äggvitor, bra points värde men väldigt mättande ! Till lunch blir det till att hämta sushi och ta med till lägenheten !

Tänkte visa lite bilder från renoveringen ikväll ! Ha en fin dag nu :)

Kram A



2 kommentarer:

  1. Vad kul med nya lgh! Och framförallt BARCELONA! inte alls avis...;)
    Äntligen verkar det som mina kommentarer syns... Har inte funkat på ett tag nu?! Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj vad skumt, jag har inte ändrat något alls i inställningar !? Dagens teknik haha !
    Ja super skoj verkligen, kommer att bli galet snyggt ! Ni får komma på fika när allt är klart !!! :)
    Puss

    SvaraRadera