lördag 1 mars 2014

Mys lördag !

Hej finingar !

Har just krupit ner i sängen efter mellon ! Lika tråkigt som vanligt men rätt bidrag gick iaf vidare enligt mig !:)

Idag har vi haft världens mysigaste lördag ! Lunch på stan bestående av min parad rätt på Forno, lax och räk pasta med ett glas vitt ! Tänker alltid att jag ska prova något annat men fegar alltid ur i sista sekund och går på ett säkert kort !;)

Blev lite strosande på stan också med en del små inköp, bl.a. 2 bas oversize linnen och en T-shirt. Hittade ett par super snygga please jeans också men 1600 spänn är lite att ta i när det kommer till jeans kan jag tycka ! Får ju så mycket annat för dom pengarna !;)

Efter det åkte vi hem så Vidar fick sova lite och vi mös i soffan med det obligatoriska naturgodiset !;)
Så jäkla gott men jag äter alltid så jag blir lite lätt illamående tyvärr ! Måste lära mig att kontrollera mitt intag lite bättre och inte trycka in allt så snabbt jag bara kan haha !

När V vaknat åkte vi en sväng till Gränby centrum för att slå ihjäl nån timme på kvällen, hatar att bara sitta hemma och stirra på klockan ! Vi gick lite i affärer och Livia fick leka av sig lite vid en playground dom har. Vidar fick sin middag där och jag ett par byxor. Alla var alltså nöjda och glada !;)

Till mellon blev det ost bricka, såå gott men igen lite lätt illamående haha !!!

Nä dags att krypa närmare min kära man och avsluta denna lördags kväll på bästa sätt !;) kramas alltså !!!;)

God natt !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar