torsdag 20 mars 2014

Mys dag med kidzen !

Hej på er vänner !

Har just lagt Vidar och ska sätta mig och äta lite kvälls fika ! Blir smoothie och 3 äggvitor, mums :)

Idag fick livis vara hemma från dagis, T var tvungen att åka tidigt till lgh och sätta igång hantverkarna och jag orkade faktiskt inte ta mig ut i snökaoset så det blev en hemma mys dag med mig å Vidar för henne !:)

Vi har varit till Gränby centrum, letar efter en jeans hängselbyxa och hittade en fin på hm dock ej rätt storlek så jag får kolla om dom har den på stan !

Mamma och pappa kom över på kvällen och hjälpte mig att rensa lite i förråden, skönt att bli av med en massa skit som vi inte ska ta med till slavsta !
Imorgon ska kidzen sova hos mamma och pappa så att vi kan röja i lgh och städa å skruva möbler. Vi kommer att flytta på måndag då ska allt vara klart ! Längtar ihjäl mig :)

Vart dåligt med kost och träning denna vecka, inte så att jag ätit onyttigt men typ samma varje dag...
Gröt, subway och kesoplättar haha ! Tur att man är så stark så att man inte trycker i sig en massa pizza och hamburgare iaf, vill inte förstöra min livsstil på något sätt !
Imorgon är det ju även invägning men det känns bra då jag smygvägde mig redan idag och vågen fortfarande stod på 55,1 kg !:)

Nu ska jag ära är vrålhungrig !!!;)

Här kommer en dagens outfit också, första på länge !!!;)

Kram A



2 kommentarer:

  1. Har du äggvitor i smoothien?

    Fråga, hade du celluliter innan du gick ner i vikt? Isåfall: försvann de?

    SvaraRadera
  2. Nä äter dom på sidan :)
    Ja det hade jag, det mesta försvann vid viktnedgång !
    Men celluliter är genetiskt, det finns dom som är jätte smala men ändå har dom !!!

    SvaraRadera