onsdag 5 mars 2014

Jeansskjorta !

Hej på er fina läsare !

Nu har Vidar äntligen somnat och jag kan skjunka ner i soffan !:) älskar denna tiden på kvällen när jag kan slappna av och släppa allt å bara slö titta på tv och äta fruktsallad !:) kvalitets tid nu för tiden !

Fick låna bil av min fina vän och granne på em, så kunde dra iväg en sväng med mina barn som var sjukt uttråkade ! Hittade en jätte fin oversize jeansskjorta på Kappahl som jag slog till på !:) sen var jag in på rusta å kikade lite, våra tapeter vi ska ha i sovrummet finns där och just nu har dom 25 % på alla tapeter så tänkte att jag skulle slå till ! Men oturligt nog var just våra slut men dom skulle komma in imorgon igen så då får vi åka dit och göra slag i saken !;)

Ikväll är T på innebandy träning men sen är han ledig i tre dagar, fy sjutton då skönt !:) älskar att vara ledig med min hubby !;) har massa lägenhets grejer vi behöver ta tag i dom här dagarna. Ska fixa flyttkartonger imorgon så vi kan börja små packa lite grann ! Börjar närma sig nu !:)

Nä nu ska jag titta på Kardashian ;)

Hörs imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar