onsdag 26 mars 2014

Nervsammanbrott !

Fy jag är verkligen ingen rolig människa just nu... Är trött, snäsig och små grinig ! Fick tom ett sammanbrott över en Ikea möbel som inte vill sättas ihop på mitt sätt ! Slutade med att jag satt på sängen och grät haha ! Ska aldrig mera flytta, kom ihåg att påminna mig om det nästa gång jag ens tittar på hemnet !

Men nu börjar det iaf komma till sin ordning här hemma. Pappa hjälpte mig upp med en hatthylla plus spegeln i hallen nu ikväll ! Har även skruvat ihop hemnes vitrinskåp, så nu är det bara till att plocka in i den imorgon !:)

Åt middag själv nu ikväll då T jobbade och livis följde med mormor hem. Blev lax med rotfrukter i ugn ! Gud så gott det var, nu börjar tom jag bli less på gröt ! Mer hemlagat ska det bli nu när köket är iordning. Imorgon blir det korvstroganoff !:)

Tänkte visa mina nya jeans jag köpt på hm ! Så jäkla snygga !:) funderar på att ha dom när jag går ut på lördag, eller är det för ofestligt kanske... Vad tycker ni ??;)

Nu ska jag sova bort mitt dåliga humör och vakna upp som en ny människa !!!

Kram A



1 kommentar:

  1. Styla med festlig blus/smycken gums så blir det party uns uns😜👍

    SvaraRadera