tisdag 4 mars 2014

Women's health !

Hej på er !

Har nu lagt Vidar för sin eftermiddags lur så passar på att titta in till er !:)

Imorse var jag till gymet, hoppade löpbandet då jag kände mig lite krasslig igår. Blev crosstrainer istället och det var lite mer svettigt än vanligt men kändes riktigt skönt efteråt ! Ibland är det vad som behövs när man känner att det är en förkylning på g, svettas ut skiten !;)
Efteråt tog jag en sväng till solen, det var också välbehövligt ! Ska skjutsa grannarna till arlanda på torsdag då dom ska till Thailand... Fy fasiken så avis jag är ! Sol, bad och god mat i två veckor vore ju inte helt fel ! Men idag har det varit 8 grader är hemma och riktigt vårigt i luften så man får vara glad åt det !;)

Efter lunch så tog jag och kidzen en prommis till kiosken och köpte glass till L. Kände att hon kunde behöva lite frisk luft efter att bara legat på soffan i två dagar ! Hon har fortfarande hemsk hosta men mår bra i övrigt, himla konstigt !?

Har just ätit min favvo mellis som består av 4 msk lätt kvarg jordgubb med sötmandel och frukt ! Sjukt gott och mättande :) får se var det blir för middag ikväll, gröt kanske då T jobbar och jag inte känner för att laga mat !

Nu ska jag läsa min nya tidning women's health och bara ta det lungt innan yrvädret vaknar igen ! Han är verkligen helt vild just nu, ska vara överallt där han inte får vara ! Mitt lilla bus för !:)

Hörs sen !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar