måndag 24 mars 2014

Blickar ut över min takvåning !

Hej vänner !

Sitter i mitt nya kök och har just ätit en viktväktar soppa och 2 finncrisp utan något på, var det enda jag lyckades få med mig i lunch väg från Sävja haha !

Vidar sover och jag har plockat upp lite i skåpen i köket, dock har jag nu slut på kartonger så väntar otåligt på lastbilen med mer saker !:) känner mig lite onödig då jag bara sitter här... Men får passa på att insupa lugnet och blicka ut över mitt nya kök/vardagsrum !:)

När Vidar vaknar tänkte jag åka upp till Gränby en sväng och handla lite saker som står på våran " lista " ! Behöver även handla lite mat och fylla på kyl och frys. Får testa våran nya när butik Ica årstagallen nu !;)

Hörs senare !

Kram A


3 kommentarer:

  1. Fin lgh :)
    Årstahallen är en riktigt bra affär, ofta bra priser också!

    SvaraRadera
  2. Tack ! Trivs redan :)
    Bor du också i närheten !?

    Ja årstahallen är super !:)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Japp bor typ precis bakom årstahallen :)

    SvaraRadera