onsdag 5 mars 2014

Sovmorgon, zumba och magknip !

Hej svejs !

Kom precis in genom dörren då jag och kidzen tog bussen till Ica och handlade lite smått å gott. Behövde bröd, frukt mm så passade på att komma ut och lufta oss en sväng !:)

Imorse var mina barn duktiga barn...;) jag fick nämligen sova ända till kvart i nio ! Så himla skönt och välbehövligt ! Efter frukosten ( 3 äggvitor med lätt kaviar och en celcius ) så körde jag ett zumba pass. Super skönt och jag svettas alltid som en gris efteråt !;) är så himla roligt också, man tänker inte på att man tränar då man koncentrerar sig på koreografin ! Men nu har jag kört detta pass ett antal gånger så jag kan nog stegen i sömnen haha !

Idag har min mage varit jätte konstig och haft magknip från och till ! Behövt springa på toa titt som tätt !:( hoppas man inte åker på något skit bara ! Magsjuka är min största skräck !!! Jag är fan hellre förkyld i hundra år än kräks i en !!!:( blä !

Nu ska jag gå och roa min ungar som klättrar på väggarna... Blir dagis för L imorgon om hon känner sig pigg imorgon bitti ! Hon börjar bli odräglig att ha hemma !;)

Här kommer min outfit för dagen också, älskar byxorna från hm ! Så sköna :)

Hörs sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar