söndag 9 mars 2014

Knäppis !?

Hej vänner !

Gud så virrig jag är... Skrev ju lasange i överskriften på förra inlägget, glömde dock bort att skriva något om just lasange haha ! Men tur i oturen för nu har jag ju faktiskt både en bild och ett recept att bjuda på inte bara en ide !!!

Jag tog 115 g nötfärs och stekte, hade sen i krossade tomater och lät puttra. Sen stekte jag på champinjoner, paprika och rödlök i små bitar som jag sen rörde ner i köttfärsen !
Strimlade zucchini och använde istället för pasta plattor och hade 3/4 dl med bechamel sås som jag hällde på och smetade ut. I med köttfärs, zucchini i omgångar i en ugnsform och sist strödde jag på lite lätt riven ost ! 225 grader till osten smält och fått färg ! Så gott, och endast 7 points !:)

Tänkte även visa dagens inköp !

Ett par smala kostymbyxor i marinblå från hm och en skön mjuk jumpsuit från lindex barnavdelning ! Bra att bara liten ibland !;)
Jumpsuiten är perfekt att ha tex när man ska ut och flyga, så otroligt mjuk och skön men endo galet snygg !:)
Blir nog den mär vi drar till Barcelona !

Snart kommer mannen hem !:) men nu ropar kidzen så hörs sen !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar