fredag 28 mars 2014

Happy friday !

Sol, fredag och ledig ! Kan det bli bättre ??
Jo T kunde ha varit ledig också, men tror vi hinner med en lunch tillsammans iaf !:)

Här är iväg nu och skriver på vårt radhus och lämnar nycklar till nya ägarna ! Ska bli skönt att kunna släppa det nu !
Sen ska han å lämna in bilen och hämta ut nya pärlan !:) det går bra nu hehe !

Jag har äntligen fått upp sista påsen med mina kläder... Alltså hur mycket kläder har jag !? Fick liksom trycka in det sista och stänga fort haha ! Ändå känns det jämt som att man inte vet vad man ska ha på sig ! Kanske har för mycket alternativ helt enkelt !
Men en sak jag faktiskt inte har och vill ha nu till sommaren är vita slitna jeans ! Har inte hittat det perfekta paret än dock !!!

Imorse hade jag vägningsdag, vågen stannade på 54,5. Det är väl egentligen lite lite, men hellre att jag känner att jag kan käka upp mig än tvärtom haha !
Har varit så mycket just nu och mycket stress, så mat har liksom inte varit prio ! Men nu ska jag bli mycket duktigare på att laga mat igen som jag gjorde förrut !
Kan ju liksom inte äta kesoplättar och gröt jämt !;)

Här kommer en dagens outfit ! Älskar att man kan ha ballerinaskor nu !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar