tisdag 11 mars 2014

Chic and basic Ramblan !

Hej på er !

Gud vilket härligt väder !:) man blir verkligen såå lycklig när solen skiner ! Synd att Vidar fortfarande är helt sänkt annars hade denna dag spenderats ute !
Får väl bädda ner honom i vagnen och gå ut en sväng iaf, kan vara bra för honom med lite frisk luft !

Är så glad och lättad, har äntligen bokat hotellet till Barcelona resan ! Trodde verkligen inte att vi skulle hitta ett hotell med alla våra " krav " !
Men vi hittade ett jätte mysigt och coolt hotell som heter chic & basic Ramblan. Hotellet hade kylskåp, balkong närhet till hamn och Ramblan och det var våra huvud krav ! Hoppas det är bra men recensionerna var väldigt positiva så det tror jag nog !:) längtar tills vi åker, ska bli såå mysigt med en egen weekend med min man !:)

Nu på morgonen har jag varit till gymet, gick bra och jag är helt slutkörd ! Är så lätt att gå upp och komma iväg när solen skiner i ansiktet på en !!!

Snart blir det kesoplättar till lunch, mums !

Här kommer lite bilder jag hittade på hotellet !;)

Kram A










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar