lördag 29 mars 2014

Sol, vänner och fest !

Hej fina läsare !

Ännu en underbart solig å vårig dag !:) man blir verkligen genuint lycklig av detta vädret !
Ska sätta mig på min terass med en kaffe snart !

Håller på att måla naglarna och snart ska jag börja locka håret, måste passa på att förbereda mig själv inför ikväll medans Vidar sover !:)

Tog en städ runda här hemma imorse. Kommer nog ta x antal städningar innan allt byggdamm är borta ! Men nu luktar det rent och gott här hemma !:)

Kl 5 ska jag vara hos Anna ikväll för en liten fördrink, sen blir det Forno och mat å sen dans på flurran ! Ska bli såå skoj !:) får ta det lungt med drickat bara, är inte så van att dricka nu för tiden och jag vill ju inte däcka vid middagen haha !
Blir klänningen ikväll iaf, med skinnjackan så blir den lite tuffare !

Här kommer en dagens outfit !
Hoppas ni får en fin dag nu !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar