söndag 2 mars 2014

Friden är slut !

Hej på er !

Hoppas allt är bra med er !?
Här sitter man i soffan med spetsade öron hehe ! Har lagt Vidar för hans nap men han verkar ha andra planer än att sova ! Fick bl.a. gå upp och byta bajs blöja nyss, suck ! Men jag tror han sover nu !:)

Nu är även friden slut här hemma och dags för bebis perioden jaga, vakta och säga aja baja ! Vände mig i 2 sek imorse och sen hittade jag Vidar stående mot soffan ! Han har ju inte särskilt bra balans heller så lite ljud och han blir distraherad å faller på rumpan. Skulle behöva sätta på både hjälm och kropps skydd på denna vilde !;)

Idag jobbar T så det blir jag och barnen som får RIA oss ! Tvingade iaf T att cykla till jobbet så jag kan ha bilen hemma ! Känns som att jag måste hitta på något för att fördriva dagen !:)

Här är en outfit med nya mys byxorna som jag köpte igår, älskar dessa byxor som man även kan klä upp och ha till middag också ! Perfekt för en små barns morsa som gillar bekväma kläder !

Hörs sen !

Kram A





2 kommentarer:

  1. En viktväktarfråga, hoppas ok?

    Vad gör du när du blir jättesuggan på något att äta tex något sött?

    SvaraRadera
  2. Ingen fara !!! Jag äter mycket frukt det håller socker suget under kontroll :) annars har jag vv egna bars och chips ! Sen unnar jag ju mig godis å sånt på lördagarna och det lever jag på resten av veckan !

    SvaraRadera