söndag 16 mars 2014

Händig som få ;)

God kväll kära vänner !

Har nu hoppat i säng efter en intensiv dag i nya lyan !
Jag har tapetserat klart vidars rum och T har lagt klart allt golv i HELA lägenheten !!! Måste säga att jag är grymt imponerad av min älskade man som på mindre än tre dar lagt ca 90 kvm golv helt själv och aldrig gjort det förrut heller ! Nice done babe !;)

Känner mig inte så pjåkig själv heller, tapetserade ett helt rum själv på en och en halv dag och då har jag inte tapetserat så mycket förrut heller mest varit me å mätt och servat andra ! Så liten silver stjärna till mig me ;)

Imorgon blir det att försöka att städa av lgh åka och slänga sopor och köra alla köksluckor till lackeraren ! Sen är det två sovrum till att tapetsera plus lite jobb på köket. Sen är det till att brumma till Ikea och införskaffa allt på vår meter långa lista och börja skruva, jippi ! Älskar att skruva ihop Ikea möbler ! Verkligen, NOT...

Kommer hur som helst bli såå fint och jag längtar tills på lördag då vi sover första natten där !:)

Nu kräver mannen min lite massage så då får man ställa upp helt enkelt, det är han värd !:)

Kram A



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Var lämnar ni in luckorna?
    Vad kostar det?
    Vilken färg byter ni till?

    SvaraRadera
  2. Hej ! Vi har lämnat in dom på Upplands lack & kök som ligger i slavsta !
    Vi har ek idag och dom ska bli vita med lite grått inslag !
    Vi får betala för våra luckor 5800 kr ( det är utan täcksidor etc, alltså bara luckorna ) köpte till en burk av samma färg och ska måla täcksidor och lister själva !

    SvaraRadera