torsdag 6 mars 2014

Gym, vår & tapeter !

Hej vänner !

Puh vilken dag... Började morgonen med att dra en sväng till gymet ! Körde 5 km på löpbandet och styrka efter det. Gick bra idag inget större att rapportera !;)

Efter det hem och lösa av T som skulle skjutsa grannarna till arlanda. Avis då jag också skulle offra min högra fot för att få åka till Thailand !:)

Sen åt vi lunch hemma, blev gröt för min del ! Därefter drog vi ut för lite lägenhets fix. Blev tapeter till vårt och vidars rum, flyttkartonger och en del små grejer. T åkte ut nu igen medans Vidar sover middag för det är inte världens lättaste att handla med en arg bebis i släptåg !;)
Han skulle åka och köpa ett klinker som vi hittade på Bauhaus till hallen och sen skulle han till Ikea å kika. Tur att jag har en man som mer än gärna går på Ikea !;)

Lite jobbigt också för han ska lägga sig i precis allt med inredningen, å vissa saker har han bara inte koll på ( alltså tycker inte lika som mig hehe ) ! Bl.a. Så kommer mattor bli en stor fajt känner jag !;)

Idag har vidis premier använt sina nya adidas skor, tycker det är en svår ålder att klä honom... Han går ju inte än men samtidigt behöver han ha något mer på fötterna än strumpor nu när han inte behöver overall på sig ! Så nu får han använda sina skor.

Ikväll blir det mys middag med hela familjen då T är ledig ! Tänkte göra fläskfilé med rotfrukter i ugn, var så längesen ! Mums :)

Nu ska jag bläddra lite i min nya Sofis mode !:)

Hörs sen !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar