lördag 22 mars 2014

Ny bil och heldag i nya lyan !

God kväll finingar !

Fy fasiken så trött jag är !!!!!!
Har tok kört i två dagar nu i nya lyan, skruvat möbler, fixat kök, målat och städat ! Puh, påminn mig om att aldrig flytta och renovera igen !!!
Kidzen har varit med mormor och morfar i helgen så att vi har kunnat köra non stop ! Kom hem halv två igår natt och upp åtta igen. Ingen lugn och ro denna helg alltså !;)

Men herregud så fint det blir, tror aldrig jag varit så nöjd med alla val av inredning och stil !
Fick upp vårt nya köksbord som vi special beställt från Västerås. Det är ett kryssbens bord med rejäl trä skiva ! Så himla fint :)

Sen har min man lurat i mig att byta bil idag också haha ! Ungefär som att vi inte har annat att göra just nu !;) men blev en jätte fin ny Kia oäven annan modell än den vi har idag ! Diesel och automat, super nice att köra ! Blir "min" bil efter sommaren då T ska få firma bil i augusti !

Imorgon jobbar T men jag och päronen ska försöka skruva ihop dom sista möblerna och städa av lgh för på måndag går flyttlasset !:)

Nä nu ska jag hoppa i säng, är så sjukt trött !!!

Hörs imorgon !

Kram A





1 kommentar: