söndag 23 mars 2014

Orkar, orkar inte...

Sitter och laddar för en tripp till lgh med lite kartonger. Vet inte om jag orkar men å andra sidan så skulle det vara skönt att vara där och röja lite själv !

Har haft ungarna med idag och det är inte det enklaste. Livia som tjatar hål i skallen på en och Vidar som blivit sjuk igen och är super trött å grining. Suck säger jag bara, längtar såå tills detta är över !
Vill ha rutiner med träning och varierad mat igen ! Längtar så mycket efter en löp tur, så fort vi är på plats så ska jag snöra på mig skorna å ta en runda !:)

Imorgon går flyttlasset äntligen och vi sover första natten i vår dröm lya ! Ska ta mer bilder när allt är på plats så får ni se så fint det blivit och att det varit värt allt slit !:)

Här är 2 outfits från Pinterest som jag tycker är grymma !;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar