söndag 9 mars 2014

Sol, målarfärg och lasange !

Hej vänner !

Här skiner solen fortfarande på oss, helt underbart ! Vad det gör mycket på humöret, jag blir på så mycket bättre humör och känner hur det spritter i hela kroppen !:)

Vad tycker ni om mellon igår !? Vann rätt låt ? Jag hade hoppats på Ace Wilder ! Det var ju verkligen på håret att hon vann ! Kan tycka det är såå tråkigt att skicka en ballad även om Sanna är en otrolig artist... Annars var det ett starkt start fält over all !!!

Annars spenderade vi typ halva kvällen åt att leta hotell i Barcelona haha ! Är så galet svårt... Finns så många områden, sen vill man ha nära till shopping, restauranger och stranden ! Man kan ju tyvärr inte få allt så jag tror vi kommer satsa på att bo så centralt som möjligt. Vi åker ju inte för att ligga på stranden utan för att utforska staden, ära gott och shoppa så det blir nog i närheten av las ramblas ! Är det någon av er läsare som varit i Barcelona och har tips lämna gärna dom i kommentars fältet !:)

Idag har det inte hänt så mycket, T jobbar så vi har mest varit hemma ! Jag lämnade dock ungarna hos mormor och morfar en stund och åkte iväg till boland city en snabbis. Skönt att bara få gå å strosa  i butikerna själv utan vagnar, tjuriga barn mm !;)

Blev några inköp, visar sen !:)

Sen har jag införskaffat svart färg till byrån och vinstället som jag ska ta tag i och måla i veckan innan vi flyttar ! Hatar att måla men det är bara ta sig i kragen och måla om det ska bli gjort nån gång !

Nu tänkte jag slappa lite medans Vidar sover, stackarn har fått en hemsk hosta ( smittad av L ) !!!:( det tar aldrig slut med sjukdomar känns det som !:(

Här kommer en dagens outfit !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar