tisdag 25 mars 2014

Need a vacation !

God kväll finingar !

Alltså jag orkar snart inte mer... Den här flytten tar knäcken på mig !
Är lite av en perfektionist också så jag får lite panik när det är så stökigt och kaosartad runt omkring mig !

Ikväll måste det sista tömmas från radhuset då det ska flyttstädas imorgon. Har kört lite fram och tillbaka på dagen, men med en unge på höften samtidigt som man ska släpa på påsar och kartonger kan få vem som helst att bryta ihop !

Lyckades lura på min bästis lite möbler dom behövde så hon var och hämtade det nu på kvällen ! Allt vi slipper flytta på är välkommet haha !
Längtar tills i helgen när allt förhoppningsvis kommit lite mer till sin rätta å vi bara kan sitta i soffan och njuta av vår nya fina lägenhet !:)

På lördag ska jag även ut med tjejerna, middag på restaurang och lite skaka rumpa på flustret, ska bli så kul och välbehövligt !:)

Bjuder på lite inspiration från Pinterest, älskar frisyren på första bilden ! Blir till att ordna vid nästa klippning !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar