måndag 17 mars 2014

En rosa skönhet !

Har äntligen blivit med ny dammsugare, en rosa dessutom !:)
Har i många år snålat in på dammsugare då det inte är så jätte rolig utgift, men har även insett att dom billiga är bara skit ! Så nu när vi ska flytta till nytt så har vi bestämt att investera i en bra !

Kollade lite på Elgiganten men där var alla i 1000 kr klassen slut annars var det typ 2500 dom kostade och så mycket har jag defenetivt inte lust att lägga ! Så jag åkte vidare, sprang in en snabbis på elon som ligger på vägen hem. Vad står inte där rakt framför ögonen på mig och glänser alldeles rosa och fin?? Jo en elektrolux dammsugare i rosa på kampanj !!!:) 899 fick jag ge för min nya skönhet och det kommer bli så ROLIGT att städa nu, eller inte haha !

Idag har vi även varit i lyan och städat bort allt skräp som blivit efter golvläggningen, tog även våran gamla dammsugare och sög bort allt byggdamm ! Gör ju inget om den går sönder nu !;)
T är där och tapetserar just nu, själv är jag hemma med kidzen då dom ska sova, äta etc...
Hann iaf skruva ihop barstolarna till köksön idag, blev super !!!:)

Hoppas jag hinner upp något mer ikväll, beror på om mamma kan komma över en sväng ikväll !

Hörs mer sen !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar