tisdag 1 april 2014

Bröllopsdag och surprise !

God kväll vänner !

Har nu krupit till kojs efter en minst sagt underbar kväll !
Idag är det nämligen 3 år sedan jag sa ja på en strand i Thailand till mannen i mitt liv !:)

Kan inte fatta att det gått 3 år samtidigt så känns det som en evighet sen. Vi har haft både upp och nedgångar i vårt äktenskap men kan idag säga att vi kommit starka ur i allt vi gått igenom genom våra tio år tillsammans ! Det finns verkligen ingen som känner mig bättre och som jag känner mig så trygg, älskad och uppskattad med som T ! Jag vet att vi kommer att älska varandra för alltid ! Min bästa vän, älskare och pappa till våra barn ! Jag älskar dig Tobias !!!!:)

Jag ville iaf överraska min kära man på våran dag ! Så jag fixade in en extrakille som var snäll och kom och stängde butiken åt T så tog jag med honom på restaurang !:)
Vi åt och drack gott på Le parc, hade en otroligt mysig tisdags kväll !

Imorse var jag äntligen till gymet efter ett uppehåll över flytt och renovering. Så otroligt skönt att vara igång igen och komma tillbaka till vanliga rutiner ! Behöver verkligen träningen i mitt liv för att må bra !:)

Imorgon kommer Frida och Liam och hälsar på ! Ska bli jätte mysigt då det var länge sen vi sågs nu ! Ska bli kul att se hur stor Liam har blivit !:)

Nä dags att lägga en väldigt kvällspigg Livia !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar