måndag 7 april 2014

Quesadillas och jeans !

God kväll !

Här har dagen gått i rasande fart, fått upp det sista på väggarna här hemma så som lampor och krokar. Ur tråkigt det är därför man drar på det in i det sista !;)

Tänkte jag skulle ge er receptet på lunchen ! Det var faktiskt sjukt gott !:)

Tog 2 stå tortilla bröd medium size. Bred på tomatpuré på ena och lägg på fyllning ! Jag tog skinka, tomat, paprika, rödlök och champinjoner. Ta sen lite riven ost på och lägg på den andra tortillan och tryck ihop dom. Stek sen i lite olja på båda sidor i ca 1-2 min på medelhög värme, servera med sallad ! Klart !!:) så enkelt och gott !

Innan jag hämtade Livia på dagis idag så åkte jag och Vidar förbi lager 157 för att leta jacka till honom, dom var dock för stora så det bidde ingen !:( får titta på stadium imorgon ! Men däremot så hittade jag ett par vita jeans !!!:) lite lika please modellen, hoppas dom inte töjer sig lika mycket som please bara ! Mina xxs har töjt sig jätte mycket, grymt besviken !
Dessa var iaf skitsnygga, dock kan jag inte hjälpa att jag tycker det är svårt med vita jeans ! Benen ser lätt stubbiga ut och större än var dom är... Men nu skiter vi i det ;)

Nu ska jag mysa med min man i soffan och ladda för träning imorgon !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar