fredag 25 april 2014

Haircut, sol och familjen !

Hej vänner !

Vilken dag ! Börjar vänja mig vid detta underbara väder !:)

Skulle ha gymmat imorse men fan jag orkade verkligen inte... Har ju ändå tränat 4 dagar denna vecka, det får räcka !;) fick ryck och ringde frisören istället. Vill ha lite kortare hår nu till sommaren plus att jag faktiskt tycker jag är finare i kort hår, blir mera en frisyr ! Annars sätter jag bara upp det hela tiden !

Blev iaf super duper nöjd !!!:)

Annars har vi bara umgåtts la familia idag. Fikat på bolandcity, handlat tacos till kvällen och bara myst ! Vi åker ju imorgon så vill vara med mina skatter så mycket det bara går !:)

Började packa redan igår kväll så har inte jätte mycket kvar. Får se hur det blir med bloggandet där, tror vi ska ha nät på rummet men man vet ju aldrig hur bra det är !;)

Annars hörs vi när vi kommer hem ! Följ mig på instagram så länge ! angelicar1986 heter jag där !:)

Kram A







1 kommentar: