torsdag 3 april 2014

Gym, middagsgäster & vacker klänning !

Hej på er !

Morgonen började grå och mörk men ordnade upp sig ju längre dagen gick. Vill ha lite mer sol och värme nu, väldigt blåsigt hela tiden !

Imorse var jag till gymet, sprang 5 km och körde styrka på det. Känner mig redan på banan igen efter bara en vecka ! Kroppen känns starkare och fastare, vill ju inte se ut som ett streck utan ha fina muskler !:)

Efter lunch åkte vi upp till Gränby centrum för att byta ett linne jag fick av T igår. Linnet var inte riktigt jag så åkte upp för att hitta något annat istället. Hittade världens finaste klänning på hm !!! Den åker lätt med till Barcelona i slutet av april !:) kommer bli fin att ha på kvällen när vi ska ut och äta tapas !;)

Mina föräldrar kom på kvällen och åt middag här, gjorde min super goda viktväktar köttfärslimpa som är galet god ! Sen stannade mamma en stund då T och pappa skulle åka för att titta på innebandy ! Kidzen badade i en plast pool som ser ut som en snäcka. Mamma och pappa hade köpt den då dom tycker synd om våra barn som inte har något badkar längre haha !

Imorgon åker T till Örebro och blir borta hela helgen, suck ! Hatar när han är borta !:( men jag tror att jag tar med mig ungarna och sover hos mamma och pappa på lördag ! Mysigt att bli ompysslad lite !;)

Nu ska jag strax lägga Livia och gå å lägga mig i sängen !

Hörs imorgon !

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar