torsdag 10 april 2014

Vilken dag !!!

Om igår var en tråk dag så har denna varit underbar !:)

Började dagen med ett gym pass, löpbandet och jag var riktiga vänner denna morgon ! Sjukt hur vädret verkligen ger super energi och strålande humör !

Åt en räk och kräft sallad till lunch, blir alltid sugen på sallad när det är fint och soligt väder !

Efter jag hämtat Livia på dagis tog jag med mig barnen ner på stan, gick till en lekpark som ligger mitt i Stadsparken. Det är en toppen lekpark och solen sken på oss från en klarblå himmel !:)

Mötte upp Anna på stan och köpte glass till livis. Sen åkte vi hem och gjorde hemmagjord pizza och bara mös !
Jag har verkligen världens finaste vän i Anna och är så glad att hon är gudmor till våra barn ! Hon är så pedagogisk, lekfull och en varm människa ! Ungarna älskar henne å jag me förstås !;) imorgon fyller min BFF år så tänkte mig ett litet inlägg om världens bästa vän imorgon !:)

Vidar sover nu och jag tänkte snart lägga mitt andra hjärta också. Lägger mig nog och kikar på en film på paddan i sängen ! Mys :)

Hörs imorgon !

Kram A















1 kommentar: