onsdag 9 april 2014

Tråk dag !!!

Har äntligen landat i sängen efter en hyfsat tråkig dag... Inte gjort något speciellt pga uruselt väder utan mest suttit och tryckt inomhus !

Jag, Livia och Vidar tog oss ut en sväng efter middagen, det började ju klarna upp lite då iaf och solens sista strålar fick man njuta av i nån timme eller så !:) Livia tog cykeln och jag tog Vidar i vagnen så traskade vi iväg och hälsade på T på jobbet ! Så skönt att det är så nära till hans jobb nu när vi har flyttat !

Just nu är jag ensam hemma med kidzen då han var tvungen att åka och fixa något tryck på lite tröjor, jobbet som aldrig sover verkar det som ibland ! Suck.., aja får blogga i fred åtminstone !;)

Imorgon blir en mys em/kväll ! T ska ut å käka middag med några kompisar så jag har bjudit hem min Anna på middag !:) tänkte göra hemmagjord vv pizza åt oss ! Skönt att ha en vän som också går på viktväktarna, man behöver aldrig kompromissa med mat eller dylikt. Vi äter lika och har samma mål !:)

Nu ska jag börja på en bok som jag fick av pappa ska BARA läsa sjutusen andra bloggar först !;)

Just ja höll på att glömma. Provade en så himlans god smoothie idag ! Köpte sån där färdig portionerad påse med frysta bär på Coop till just smoothies, detta var med mango, papaya och ananas ! Galet god, toppade med lite kokos också !:)

God natt vänner !

Kram A




2 kommentarer:

  1. Kan du aldrig få en sån där dag när du vräker i dig korv och makaroner?

    Vad har du i smoothien mer än frukt? Kokosmjölk?

    SvaraRadera
  2. Haha ! Mat är faktiskt inget som jag får sug på. Äter så ofta och bra råvaror så får sällan hunger känslor där mellan ! Däremot får jag sug på godis å sånt så är det inte lördag som är min unnar dag så trycker jag i mig frukt, bär etc !:)
    Jag har en halv banan, frysta bär och 2 dl vatten i smoothien !

    SvaraRadera