torsdag 24 april 2014

Sol, gym & shopping !

Hej svejs !

Hoppas ni mår fint !?

Imorse var jag först och solade och sen till gymmet. Gick lite trögt då jag inte var tok sugen, men ibland blir det så ! Det är bara påt igen imorgon då jag tänkte gymma igen !:)

Till lunch idag blev det en kyckling wok med grönsaker, sweet chili och fitness nudlar, blev super gott och endast 6 points !!!

Efter lunchen drog jag, mannen och lill killen till lager 157 för lite span. Blev 2 bondelid klänningar till Livia, tröja och keps till T och så var mannen min snäll nog att låta mig köpa även den rosa bondelid tunikan som jag även köpte i vitt för några dagar sedan !;)

Efter det skjutsade vi T till jobbet och sen åkte vi och hämtade Livia på dagis ! Vi åkte till bolandcity för att köpa glass till L och så hittade jag ett par jätte fina jeans shorts på rean gör 100 kr. Hade en check på 50 kr så det blev väldans billigt !:) nu tror jag att jag har allt jag behöver till resan ! Ska börja packa imorgon !:)

T är ledig imorgon så då blir det en mys dag med barnen och packa, raka kroppen hehe och träna ! Bara 2 dagar kvar nu !!!!!!!:)

Hörs sen !

Kram A




1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga in vad du käkar pä dagarna

    SvaraRadera