lördag 12 april 2014

Lördags mys !

Hej på er !

Ligger här i soffan och jäser, fy är så jäkla mätt !!! Har ju fortfarande inte lärt mig att äta med motta mina unnardagar ;)

Idag har vi varit på stan hela familjen. Shoppat lite, ätit lunch och jag har äntligen lämnat in min ring för förminskning !

Åt som vanligt laxpastan på Forno med ett glas vitt till. Älskar det stället och nu har tom personalen börjat uppmärksamma våran lördags tradition hihi !

Hittade inte så mycket på stan, spar mig med shoppingen till Barcelona ! Men en jeans skjorta utan armar hittade jag på new yorker som var super fin och billig, 149 kr !:) köpte även en klänning till min klännings tokiga dotter !:)

På tal om Barcelona... När T var ute med sina kompisar och åt här om kvällen så visade det säg att Ronnie och hans tjej Anna ska åka exakt samma flight som vi !!!:) helt sjukt att vi lyckats boka samma resa utan att veta om det ! Så blir garanterat en middag med dom någon kväll !!!

Blev ingen jogging imorse, blev så stressigt då min kära son sov ända till tio och hela dagens rutiner blev lite rubbade ! Men imorgon då jäklar ska denna soff potatis ut och springa !!!!!!!;)

Ha en fortsatt trevlig kväll vänner !

Kram A











2 kommentarer:

  1. Söt klänning (den lila/vita), var är den köpt?

    SvaraRadera
  2. Min är från Gina och livias från hm !:)

    SvaraRadera