söndag 13 april 2014

Slut på veckan !

Hej svejs !

Nu ligger man åter igen i sängen efter en hel vecka full av fart och fläkt !

Tycker att tiden går så sjukt snabbt just nu att jag inte riktigt hinner me ! Att min älskling tex fyller ett år om en månad är ofattbart !!! Samtidigt som man vill att det ska bli vår och sommar typ NU, så känns det också lite läskigt att livet rullar på i den här farten... Man måste verkligen njuta av varenda ögonblick !

Idag har vi som sagt varit på kalas hos Anna, jätte mysigt att träffa alla då jag känt hennes familj i en evighet nu ! Älskar alla i denna varma, glada och smått tokiga familj !:) vi fikade och kidzen fick små påskägg av gudmor ! Tack snälla vännen ! :) när jag var in för att köpa present på åhlens till Anna hittade jag såklart en jätte fin kavaj/jacka åt mig själv på rean. Super snygg så den fick följa med den me !;)

Nu på kvällen har vi tänt ljus och slappat i soffan. Har varit mysko väder med helt plötsliga storm byar av regn som har piskat mot föbstrena ! Men vad gör det när man sitter inne och myser med världens underbaraste lilla familj !:)

Vi har tittat på nya säsongen av bachelorette som jag är helt besatt av haha ! Å nyfiken som jag är kan jag inte hålla mig utan googlar på om hon hittade kärleken ! Snacka om att förstöra hela poängen med att följa säsongen !:)

Nu kallar mannen som vill kramas så hörs imorgon !;)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar