söndag 13 april 2014

Söndag = ingen slappardag !;)

Hej svejs !

Sitter här i fin stassen och väntar på att min kära son ska vakna så att vi kan åka på kalas ! Idag ska min Anna firas :) hennes " riktiga " present har dock bestämt sig för att inte dyka upp i tid. Så blir en sväng förbi chilli innan vi ska dit !

Skulle ju ut och springa imorse, men fy fam vad omotiverat att gå ut och springa i denna storm ! Kom på den briljanta iden att vi åker och dumpar ungarna hos mormor och morfar så kan vi ta en sväng till gymet istället jag och mannen tillsammans !:)

Vi sprang 5 km och körde några maskiner ! Så jäkla skönt, jag behövde verkligen röra på mig efter denna helgs goffande !;)

Å snart är det påsk också, jag som skulle vara såå nyttigt fram tills vi åker till Barcelona ! Hmm fuck that !;)

Nä dags att fixa frippan och öppna dörren så sötnöten vaknar nån gång !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar