lördag 26 april 2014

Natten från helvetet men nu är vi äntligen här !!!

Hej vänner !

Har nu stupat i säng på vårt hotell i Barcelona !:)

Trodde inatt inte att vi skulle ens komma hit då Livia åkte på magsjuka och spydde halva natten ! Den ungen är aldrig sjuk annars men just denna natt så blev det värre än värst !:( som tur var så har hon nu piggnat på sig enligt mormor, skönt då det kändes skit att lämna en sjuk dotter !!!:(

Har dock sovit två timmar inatt så känner mig som en trasdocka ! Kommer nog somna bara jag lägger mig tillrätta på kudden. Men först måste jag ju berätta för er om första dan i Barcelona !:)

Flygresan gick jätte bra, flög in 20 min då det var medvind ! Kom till hotellet som är helt ok med toppen läge !:)

Vi kom hit vid fem tiden så vi har hunnit mest området runt hotellet och las ramblas såklart ;)

Shoppat lite på zara också, nya byxor och ett linne som fick bli kvällens outfit ! Kom in på en gata med massa butiker, typ 3 st zara, mango, benetton mm. I'm in heaven !!!:)

Kvällens middag blev tapas, har även hunnit med en del sangria ! Så jäkla gott !!;)

Imorgon blir det sightseeing, på med pw skorna och upptäcka allt med denna fantastiska stad !:)

God natt !

Kram A












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar