tisdag 15 april 2014

Gym, Falun & playdate !

Hej på er !

Sitter och väntar på att mina rotfrukter i ugnen ska bli klara, är såå hungrig !

Imorse var jag till gymet, fy så tungt det var efter gårdagen med bästis !;) men tog mig igenom passet, lite svettigare än vanligt dock hihi !;)

Idag var min kära man tvungen att åka upp till Falun då dom vann sm i innebandy och tydligen skulle firas ikväll... Dom ska stå på något torg och sälja och sen var det någon middag ikväll ! Han blir troligtvis inte hemma förrän mitt i natten !:(

På eftermiddagen kom våran granne från Sävja hit med kidzen för lite playdate och kaffe ! Jätte länge sen vi sågs så det var trevligt, dom kommer hit på torsdag för lite påskmiddag så vi ses snart igen !:)

Hörs sen, nu blir det middag !:)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar