måndag 21 april 2014

Å där var påsken slut !

Hej på er !

Vilken fantastisk dag vi har haft ! Har verkligen känts som sommar här med 18 grader och strålande sol hela dagen !:) har tom bränt mig lite efter att ha legat och solat nån timme på eftermiddagen !

Påsken över lag har varit jätte härlig ! Lugnt och mysigt med familj och vänner precis som det ska vara ! Lite överkonsumtion på godis men det är det väl hos 90 procent av befolkningen just denna helg haha !

Idag var jag och mannen och dumpade kidzen hos mormor och morfar för att kunna ta en sväng till gymet. Sprang 5 km som buy the way kändes as enkelt efter att ha sprungit milen !:) får se när jag vågar mig på den nästa gång !;)

Sen har jag som sagt solat och nu på kvällen blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar. Även min mormor och morfar var där, mysigt var så länge sen jag träffade dom !!! Åt jätte god lasange och jordgubbar till efterrätt !:)

Denna vecka ska jag försöka träna varje dag eftersom vi åker till Barcelona på lördag !!!:) känns skönt att veta att man kan unna sig där nere med gott samvete !

Imorgon kommer en snickare hit på morgonen och ska sätta upp lister i hallen. Så vi åker hem till mamma och pappa så Vidar kan sova sin lur utan att bli störd ! Ska bli skönt att få ordning på det då lister är så sjukt tråkigt och oftast får man inte upp skiten förrän man flyttar nästa gång haha !

Blir alltså en jogging tur i våra gamla trakter imorgon !;)

Hörs imorgon !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar