fredag 11 april 2014

Idag är ingen vanlig dag ...

Idag är det min bästa väns födelsedag, hurra hurra hurra !!!:)

Tänkte jag skulle ägna detta inlägg till en väldigt speciell person som har en stor plats i mitt hjärta.

Anna, min fina Anna !!!:) tänk så mycket vi har gått igenom och upplevt tillsammans !

Jag och Anna träffades på uven en skola för drop outs hehe. Båda kände att vi valt fel linje på gymnasiet och valde därför att hoppa av och ta ett år med praktik istället. Dock var man tvungen att plugga två dagar i veckan på uven och det var där vi sågs första gången.

Anna var den där söta, blonda, blåögda dockan som såg ut som en ängel. Men när man väl lärde känna henne så insåg man att där fanns en tjej som var smart, omtänksam och med humor ! Har nog aldrig skrattat så mycket med någon som jag gjort och fortfarande gör ! Vi är så otroligt olika med på samma gång tvillingar. Jag och Anna kan prata om allt och vi tänker så läskigt lika ibland !

Vi har haft så sjukt kul ihop ! Shoppat, festat och rest :)
Roligaste resan var till Bulgarien när vi var 18 år, har nog aldrig haft så kul och det är ett minne för livet !:)

Vi har haft perioder när vi inte umgåtts så mycket också och av olika omständigheter glidit ifrån varandra. Men vi har alltid hittat tillbaka och förblivit bästa vänner ! Efter Anna bodde i London så var det som om vi insåg hur mycket vi betydde för varandra och vår relation är verkligen starkare än någonsin !

Är så glad att jag har dig i mitt liv, du berikar min vardag med dina varma ögon och ditt underbara skratt ! Jag älskar att se dig med mina barn och känner att jag är så glad och stolt att dom får ha världens bästa gudmor ! Du kommer att bli en fantastisk mamma en vacker dag och våra barn ska få växa upp tillsammans och bli lika bra vänner som vi är !

Jag älskar dig Anna hoppas du får en underbar födelsedag så ses vi på söndag då du ska firas så som du förtjänar !!!:)

Bild kavalkad på BFF ❤️










1 kommentar:

  1. Åh finaste finaste vännen, du e min soulmate! Älskar dig så mkt å blir så rörd av dina fina ord!!! ❤️❤️😘😘 du e bästa finaste vännen, så glad att jag har dig i mitt liv. Du betyder så mkt!!! ❤️❤️😘😘

    SvaraRadera