tisdag 22 april 2014

Sol, sol och mer sol !:)

Åh så lycklig jag är över detta underbara väder ! Man vill bara ligga i en solstol, sippra på en god iskall fruktig drink och sjunga gyllene tider låtar haha !;)

Imorse tog vi som sagt vårt pick och pack och åkte till Sävja. Tog en löp runda i skogen, helt underbart vackert med allt det gröna och solens strålar som letade sig in mellan lövverket ! Är det något jag saknar med Sävja så är det den fantastiska miljön och naturen. Tur att päronen bor kvar så man kan hälsa på !;)

Åkte även till solariet en sväng, vet att det är helt galet med tanke på vädret... Men som sagt Barcelona på lördag och jag vägrat vara vitast i Spanien haha ! Vill kunna ha shorts utan att blända folk !;) har även legat å solat på päronens altan, hur skönt var inte det !!? Älskar vår/sommar !!!!:)

Var till lager 157 efter jag hämtat Livia på dagis, hittade en så fin bondelid tunika al'a grek style ;) blir super fin till ett par shorts !!!

Har just ätit middag blev gröt med hård ägg macka ! Gott :) till lunch blev det sallad, jag vill alltid äta kallt och fräsch mat bär det är varmt ! Nu är ju inte gröt så kallt... Men ni fattar !;)

Nu vaknar nog Vidar snart så dags att förbereda hans middag !

Hörs sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar