fredag 4 april 2014

My precious !!!

God kväll !

Har just hoppat ner i sängen med lill tjejen ! Hon får sova bredvid mig nu när T är borta, mys pys !:)

Efter lunch idag tog jag kidzen och åkte till eurostop för lite trend spaning ! Mitt mission var faktiskt att spana på hm efter deras jeans hängselbyxa som är slut i 34 typ överallt ! Tänkte att dom kanske skulle ha kvar den där då den butiken inte är mitt i stan. Å det hade dom !!!:) så glad, nu äger jag äntligen den ! Som jag suktat :) blir nog premiär användning av den imorgon !

Fick även med mig ett par nya jeans med hål vid knäna, så snygga ! Även dom från hm :) men inga bra vita jeans, helt jäkla omöjligt verkar det som !!!

Har haft en mysig em och kväll med mina hjärtan, först åt jag räk mackor till middag ( livis ägg macka ) sen var vi ut på promenad och gick förbi lekparken. Lite kyligt men med rätt kläder så är det underbart att vara ute nu och insupa all d vitamin !:)

Efter jag lagt Vidar så tittade jag och Livia på lets dance och hon åt lite fredags godis och jag en sjukt god fruktsallad med bl.a. Jordgubbar och honungsmelon !:)

Imorgon tänkte jag övertala pappa att grilla kyckling, lite bubbel till det så är lördagen perfekt !;)

Nu är det dags att knoppa !

Hörs imorgon :)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar