torsdag 17 april 2014

pyssel & inställd middag !

God kväll !!!

Hoppas ni har en skön skärtorsdag !?

Själv ligger jag i soffan med mannen och tittar på film... Eller rättare sagt T tittar på film, jag lessnade då den inte har någon vidare handling ! Så passar på att skriva till er istället !:)

Imorse var jag sim sagt till gymet, körde crosstrainer och rodd ! Sjukt bra träning med rodd man får en rejäl genomkörare av hela kroppen !

När jag kom hem så började måla våran köksö vit då den var i ek innan ! Nya bänkskivan från Ikea kom även idag så nu är den klar och blev super fin ! Hela köket fick ytterligare ett lyft !

Vi skulle ju ha ätit middag med forna grannarna idag, men med barn så går det inte alltid som man önskar ! Speciellt när vi har så små barn med sina rutiner med sovning, äta mm ! Så det sket sig för vi hann inte helt enkelt ! Vidar vaknade inte förrän 6 efter hans em lur och det är då dom påbörjar sina kvällsrutiner för sina ungar haha ! Svårt det där !;)

Vi har iaf haft super mysigt jag och mannen ikväll ! Gjorde en super god och nyttig dessert till oss ! Vanilj kvarg, jordgubbar och vv kakor nedsmulade i ett glas. Hade det i frysen innan servering ! Prova !:)

Nu blir det fortsatt mys här så hörs vi imorgon !!!

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar