söndag 6 april 2014

Drömmer mig bort !

Ligger här sliten och trött i sängen efter en natt med väldigt lite sömn ! Vidar ville inte alls sova inatt :( vet inte om det är för att vi sov borta eller om det är pga hans evighetslånga förkylning !?

Känns som att han har varit sjuk hur länge som helst nu från och till ! Vet inte om man bör kolla upp det snart ? Min erfarenhet säger mig att enda svaret man kommer att få är att det är ett virus som inte går att göra något åt, suck !

Så länge drömmer jag mig bort till min och mannens Barcelona resa som närmar sig med stormsteg ! Har aldrig behövt en resa så mycket som denna ! Sol, romantik, god mat, sangria och en vacker stad ! Behöver jag säga mer... Jo barnfritt också hihi !:)

Hittade lite vackra bilder över Barcelona som jag får sukta över så länge !:)

Kram A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar