torsdag 17 april 2014

Ooops !

Hej vänner !

Sorry för gårdagens frånvaro, hade inte mycket tid över igår och när jag väl hade tänkt att skruva till er på kvällen så blev jag så galet trött och somna !!! Så kan det gå ibland ;)

Igår var jag iaf ut och sprang i det fina vädret ! Så lätt att springa när solen skiner från en klarblå himmel och det är vindstilla !:)

Efter det åkte jag och Vidar till Gränby för inköp av livias påsk present. Blev ett nytt lek hus i form av en väderkvarn. Hon har ett liknande älvhus som hon lekt jätte mycket med så det kändes som en bra investering !

Sem var jag och hämtade Livia på dagis en timme senare än vanligt då dom skulle på utflykt ! Vi åkte direkt ner på stan där jag hämtade ut min ring som jag har lämnat in för förminskning då den har blivit för stor. Han hade lagt nytt vitt guld på den så den såg ut som ny !:)

Imorse var jag till gymet, måste träna lite extra hårt nu när det är påsk hehe !
Ikväll blir det middag hos våra forna grannar i Sävja ! Livia ska sova hos mormor och morfar så mamma ska hämta henne om en timme ! Så skönt att vi är lediga tillsammans hela familjen nu i fem hela dagar !!! Sen är det inte många dagar kvar till Barcelona ! Som jag längtar, dags att börja kolla vad som ska med snart !:)

Nu blir det duschen efter en god gröt lunch !!!:)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar