onsdag 23 april 2014

Bubbelgum rosa, dagens outfit & lunch !

Hej på er !

Sitter och tittar på mina underbara små avkommor som leker så fint tillsammans ! Vidar verkligen avgudar sin storasyster :)

Igår målade jag mina naglar i en sommar färg, bubbelgums rosa ! Jätte fin färg som blir ännu snyggare i sommar när man fått en ordentlig bränna !

Igår kväll tog jag paddan och la mig i sängen för att börja kolla på säsong 2 av homeland som nu äntligen kommit ut på netflix ! Åh Gud så bra den serien är, skulle kunna plöja alla avsnitt på momangen om det inte var för att övriga familje medlemmar då skulle börja protestera troligtvis !;)

Idag åt jag ett hop plock till lunch, hade lite vv korv, grönsaker, ägg mm hemma som blev en jätte smarrig och enkel lunch !

Ikväll blir det något enkelt till middag då jag är själv med ungarna, troligtvis gröt haha !

Imorgon och på fredag kör jag gym innan vi åker på lördag ! Ska bli skönt att träna in i det sista !:)

Gud så jag längtar tills på lördag när vi sitter och intar en lunch på arlanda och sipprar på ett glas vin !:) Barcelona here we come !!!

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar