fredag 11 april 2014

Familjedag och sorg !

God kväll på er !

Har just hoppat i säng efter en kväll i soffan framför lets dance ! Tänkte titta på det sista i sovrummet då min kära man äntligen kopplat in tv'n !:)

Idag har vi varit på Leos lekland med kidzen. Det var heaven för Vidar då den lilla vildingen kunde ränna fritt och busa ! Vi var där i nästan två timmar och barnen var helt slut på eftermiddagen ! Mysigt att göra något hela familjen tillsammans, mina hjärtan !!!:)

Har även fått ett oerhört tråkigt besked i släkten där en liten kotte bestämde sig för att återvända till änglarna !:( så otroligt sorgligt och jag lider verkligen med alla berörda !

Detta gör att man verkligen stannar upp och uppskattar sina barn och sin familj lite extra. Känner mig så lyckligt lottad som har två friska härliga barn som betyder allt för mig !!!

Nä nu ska jag mysa med min man !:) imorgon är det lördags lunch på Forno igen, var ett tag sen ! Men först en härlig löprunda !!!

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar