lördag 19 april 2014

Påskaftons kväll !




God kväll fina ni !

Hoppas ni haft en trevlig påskafton !?

Här har vi haft en hel mysig dag med fullt ös !:)

Började morgonen med en sväng till gymet här i närheten. Fick sånt sug på att springa och kände att jag var så sugen på att ge mig på milen !
Sprang den på 1 timme och 5 min, inte jätte snabbt men va fan jag KLARADE det !!! Så jäkla stolt ! Trodde aldrig att jag skulle bli en löpare men nu är jag det och jag älskart !;) sån frihetskänsla att känna att man orkar springa längre och längre !!!

Har haft påsk middag här ikväll med familjen, mina föräldrar och T's pappa och sambo, jätte trevligt och mycket god mat, min gubbröra är grym !;)

Nu är man mätt som en plätt och känner att jag faktiskt börjar bli redo för sängen !!!

Hörs imorgon !

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar