onsdag 2 april 2014

Fin besök och bajs attack !

God kväll !

Sitter nu uppkrupen i soffan med en skål med fruk, mini yoggi, finn crisp och riven kokos ! Smaskens :)
Idag har dagen verkligen farit förbi, fullt upp från morgon till kväll ! På dan hade vi besök av Frida och Liam. Jätte mysigt att se dom små liven tillsammans, det står inte på förrän vi får jaga runt på dom !:)

Vidar fick en jätte fin piké från när dom var i Thailand ! Super fin, tack snälla !

Måste berätta om en as äcklig sak som hände på eftermiddagen... Om ni är känsliga, sluta läs nu hehe ! Jag sa iaf åt Livia att hon skulle gå in och väcks Vidar efter hans eftermiddags vila. Efter en liten stund ropade Livia med panik i rösten, mamma kom nu !!!! Jag rusar in och där sitter Vidar med bajs överallt ! Han hade skitit igenom allt !!!!!! Bajs på händer, fötter och tom i ansiktet. Det stank och jag höll på att dö ! Bara att lyfta upp honom in i duschen och börja tvätta. Han skrek men det struntade jag i för det var bara att börja skrubba. Fy fan va äckligt !!! Tur att det var jag hemma iaf, T hade fått panik och ringt sanerings firma haha ! Detta ska jag berätta när han blir stor hehe !

Imorgon ska T och pappa på innebandy på kvällen så jag ska bjuda hela familjen på mat först, ska bara komma på vad jag ska göra !:)

Imorgon är det även gym dags ! Skönt och kul att vara igång igen :)

Hörs imorgon !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar