fredag 2 maj 2014

Lång helg och gräsänka !

Hej vänner !

Förlåt för mitt dåliga bloggande, har känt mig så trött och tom sen vi kom hem ! Vet inte varför jag känner så ? Borde var full av energi efter resan !? Gissar att livias magsjuka, T's mystiska sjukdom sista dan i Barcelona och en alldeles för kort semester gör att allt har bara gått i 110... Man kastas verkligen tillbaka till verkligheten på två röda när man har småbarn !;)

Sen att det var snö storm första maj när man tittade ut genom fönstret gör ju att man bara vill skjuta nån hehe, jävla Sverige väder ! Ena dagen sommar värme och andra december kyla, man blir ju galen grr ! Skulle lätt flytta till Spanien bara vi hade jobb !

I helgen är T i Falun på cup, blä ! Hatar att vara själv hemma i så många dagar !!! Aja slut på gnället, finns dom som har betydligt större problem !

T har börjat lagt trall ute på vår terass, blir såå mycket mysigare att gå ut på trän än betong ! Vi har köpt nya utemöbler också som jag började sätta ihop idag men my god den som ritat instruktionerna borde hängas ! Var ingen Ikea beskrivning direkt. Väntar nog tills min händiga och tålmodige man kommer hem igen !;)

Har just ätit kesoplättar, svårt att komma tillbaka till nyttigheterna efter denna resa ! Vill bara trycka choklad, nötter, chips, pasta ja allt onyttigt egentligen haha ! Nä dags att ta tag i det på en gång så det inte spårar !!!

Ikväll är vi bjudna på grillat hos mamma och pappa ! Mys :)

Hörs sen !

Kram A





3 kommentarer:

  1. Fyller du i dina points i appen varje dag?
    Äter du upp dina 26 poäng varje dag?

    SvaraRadera
  2. Vqd väger du nu?

    SvaraRadera
  3. Har inte vägt mig sen vi kom hem från Barcelona. Vägde 55 när vi åkte men har troligtvis lagt på mig 1-2 kg ;) tänker inte väga mig förrän nästa fredag ! Måste ge kroppen chans till att förlora all vätska ! Jag äter 26 points fortfarande, skriver ner i appen varje dag !:)

    SvaraRadera