måndag 19 maj 2014

Lilla laxen :)

Åhh är såå mätt !!! Matkoma deluxe... Men gott var det, gjorde lax och en sallad på finhackad tomat och gurka. På med salladskrydda och i med lite mozzarella ! Till sås hade jag lätt creme fraise vitlök/parmesan.

Är så sjukt jävla uttråkad !!! Finns inget att göra när det regnar och T har bilen... Ungarna klättrar på väggarna och jag tittar på klockan varannan minut ! Längtar tom tills tvätten är klar så jag har något att göra haha !!!;)

Bjuder på 2 outfits jag gillar från Pinterest så länge ! Vill ha en lång plisserad kjol men vet inte hur mycket jag skulle använda den !? Inget lekparks material direkt !:)

Ja just det började titta på en ny serie idag. Orange is the new black ! Verkar bra så blir att plöja några avsnitt ikväll ! Annars är jag ju besatt av homeland och längtar tills säsong tre kan behaga att komma på netflix !!!

Nä nu skriker ungarna så att jag håller på att få tinnitus, dags att hälla upp ett bad eller något som kan sysselsätta dom ett tag !;)

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar