torsdag 8 maj 2014

Mellis & inspiration !

Hej på er !

Sitter i soffan och har just mumsat i mig en smoothie till mellis, toppade med kokos och det blev grymt gott !

Fick hm katalogen idag så sitter nu och bläddrar i den och försöker få lite inspiration till sommaren. Känns omöjligt att få några sommar känslor just nu dock då regnet öser ner och det endast är några ynka plus grader !:(  hoppas det vänder snart annars flyttar jag söder ut !;)

Idag har jag varit runt och letat lite krukor, träd etc till terassen. Svårt tycker jag då jag varken är speciellt intressera eller tycker det är kul att lägga flera hundra på lite grönt ! Får ta en sväng igen utan kidzen nån dag ( stress moment ;) ) !

Annars är det lugna gatan här hemma ! T jobbar, Vidar sover och livis kollar barnprogram ! Egentid i soffan är bäst !;)

Ska strax göra pannkakor till L, själv tänkte jag mig en ägg och tonfiskmacka !

Har rensat lite skor och annat skit i garderoben som bara ligger och tar plats ! Ska försöka sälja lite till vänner och bekanta för en billig peng !:)

Har även testat lite outfits inför Stockholm på lördag. Tror jag har det klart nu ! Längtar som f**n till vi åker, ska bli såå mysigt att göra allt detta med mamsen ! Har hört så sjukt mycket bra om pricilla så  jag har STORA förväntningar !:)

Hörs sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar