söndag 25 maj 2014

Morsdag & dålig karaktär...

Hej på er !

Ännu en härlig dag och även mammornas dag idag !!!:)

Min egen mamma behagade ju att smita till Florida så henne har jag inte kunnat fira irl ! Men jag kan ju ändå berätta hur mycket du betyder för mig mamsen och att jag aldrig skulle klara mig utan dig ! Älskar dig nu och för alltid !!!

Själv har jag blivit bjuden på grekisk mat av min familj, dock är det ju inte jätte mycket njutning när man har en uppkäftig fyraåring och en ettåring med myror i brallan i släptåg... Blev babblarna på paddan ca sjutusen gånger för att vi överhuvudtaget skulle få någon mat ro !;)

Annars har vi varit ute hos mamma och pappa idag för att hänga lite med kissen Leo, så inte röken av honom då det var så varmt så blev mest sola och leka.

Apropå mat så hade jag bestämt mig för att skita i viktväktar appen i sommar och köra på min kunskap och unna mig då jag varit så strikt så länge... Men summan av kardemumman är att det går inte ! Jag börjar typ hets äta i samma stund som jag tänker tanken och allt blir bara pannkaka ! Jag har fasiken ingen karaktär för fel öre och jag blir så trött på mig själv att hela mitt jävla liv jämt ska kretsa kring mat !!! Nä jag kör på som vanligt för det är då jag mår som bäst... Hatar känslan av att känna mig svullen, odiciplinerad och hungrig hela tiden ! För ja jag känner mig mer hungrig ju onyttigare jag äter, med det sagt viktväktarna i'm coming home faster than ever !;)

Här har ni en dagens outfit ! Klänning från lindex förra året :)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar