fredag 16 maj 2014

Fredag och sommar feeling !

Hej på er !

Herregud sov som ett barn inatt ! Tror jag somnade vid nio och sen vaknade jag vid halv nio. Så skönt !:) dock vaknade jag med en fortsatt molande huvudvärk... Fattar inte !? Har det inte gått över tills på måndag så får jag väl ringa vårdcentralen.

Tog iaf en powerwalk imorse då jag kände för en promenad i solen med frisk luft och mina egna tankar ! Så underbart :)

Sen bar det av ner mot stan med hela familjen. Där har vi ägnat oss åt lunch, vin och shopping ! Kan ju lika bra dricka vin om jag ändå ska känna mig bakis hehe !;)

T och Vidar åkte hem tidigare då lilla V skulle hem och sova. Jag och Livia stannade kvar och strosade i lite affärer och så fick hon en glass och mamman ett glas rose !;)

Visar fynden senare !!!

Nu är jag hemma med kidzen så T åkte för att tvätta bilen och handla. Blir lite ostar och kex till middag ikväll !:) smaskens, är det något jag älskar o h skulle kunna leva på för resten av livet så är det ost !!!

Hörs mer sen !

Trevlig fredag :)

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar